Συνεχείς είναι οι πρωτοβουλίες πρόληψης και ευαισθητοποίησης προς τους μαθητές του νησιού από το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών του Δήμου Ρόδου.
Το τελευταίο διάστημα πραγματοποίησε τρεις δράσεις στο 2ου ΕΠΑΛ με τίτλο: ’’Ενδοοικογενειακή βία Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις προειδοποιητικές ενδείξεις μίας βίαιης σχέσης’’.
Οι μαθητές και μαθήτριες ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν για το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. Αρχικά, έγινε αναφορά στις παρεχόμενες υπηρεσίες του Συμβουλευτικού Κέντρου Γυναικών στον ορισμό της βίας, τα επιδημιολογικά στοιχεία του φαινομένου, τις μορφές της βίας και το νομικό πλαίσιο. Στη συνέχεια δόθηκε έμφαση στον κύκλο της βίας, στο προφίλ του θύματος και της ψυχολογίας του, στο προφίλ του θύτη και στον αντίκτυπο που έχει η ενδοοικογενειακή βία στη ψυχολογία των παιδιών. Επιπρόσθετα, οι μαθητές/μαθήτριες εκπαιδεύτηκαν στην αναγνώριση των ενδείξεων μιας βίαιης σχέσης, τους τρόπους παρέμβασης από τη θέση ενός παρατηρητή, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης από τη θέση θύματος και θύτη. Κατά τη διάρκεια των δράσεων προβλήθηκε οπτικοακουστικό υλικό και έλαβαν χώρα βιωματικές ασκήσεις με στόχο την αναγνώριση των χαρακτηριστικών υγειών και μη υγειών σχέσεων.
«Απώτερος σκοπός η ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών, ο συλλογισμός, ο αναστοχασμός και η κριτική σκέψη τους αναφορικά με έννοιες που ορίζουν μία βίαιη σχέση, καθώς και η προαγωγή της ενσυναίσθησης τους», δήλωσε ο κ. Στράτος Καρίκης, Αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής, Οικολογίας, Ισότητας & Μετανάστευσης. «Οι δράσεις θα συνεχιστούν και σε άλλα σχολεία μέχρι τέλος Μαΐου γιατί θεωρούμε σημαντική την πρόληψη στα θέματα της εμφυλης βίας».
Το τελευταίο διάστημα πραγματοποίησε τρεις δράσεις στο 2ου ΕΠΑΛ με τίτλο: ’’Ενδοοικογενειακή βία Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις προειδοποιητικές ενδείξεις μίας βίαιης σχέσης’’.
Οι μαθητές και μαθήτριες ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν για το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. Αρχικά, έγινε αναφορά στις παρεχόμενες υπηρεσίες του Συμβουλευτικού Κέντρου Γυναικών στον ορισμό της βίας, τα επιδημιολογικά στοιχεία του φαινομένου, τις μορφές της βίας και το νομικό πλαίσιο. Στη συνέχεια δόθηκε έμφαση στον κύκλο της βίας, στο προφίλ του θύματος και της ψυχολογίας του, στο προφίλ του θύτη και στον αντίκτυπο που έχει η ενδοοικογενειακή βία στη ψυχολογία των παιδιών. Επιπρόσθετα, οι μαθητές/μαθήτριες εκπαιδεύτηκαν στην αναγνώριση των ενδείξεων μιας βίαιης σχέσης, τους τρόπους παρέμβασης από τη θέση ενός παρατηρητή, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης από τη θέση θύματος και θύτη. Κατά τη διάρκεια των δράσεων προβλήθηκε οπτικοακουστικό υλικό και έλαβαν χώρα βιωματικές ασκήσεις με στόχο την αναγνώριση των χαρακτηριστικών υγειών και μη υγειών σχέσεων.
«Απώτερος σκοπός η ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών, ο συλλογισμός, ο αναστοχασμός και η κριτική σκέψη τους αναφορικά με έννοιες που ορίζουν μία βίαιη σχέση, καθώς και η προαγωγή της ενσυναίσθησης τους», δήλωσε ο κ. Στράτος Καρίκης, Αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής, Οικολογίας, Ισότητας & Μετανάστευσης. «Οι δράσεις θα συνεχιστούν και σε άλλα σχολεία μέχρι τέλος Μαΐου γιατί θεωρούμε σημαντική την πρόληψη στα θέματα της εμφυλης βίας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου